FAQ

Varför fick jag inget bekräftelsemail på min beställning?
-Du kan ha angett en felaktig mailadress och då får man, av naturliga skäl, inget bekräftelsemail. Kontakta 4-games så kollar vi upp vad som hänt med din order.

-Kolla i din skräppost så inte mailet ligger där. Hittar ni inte bekräftelsen bland alla bluffmail, spam och dylikt så kan ni kontakta 4-games så skickar vi ut en kopia på orderbekräftelsen.

Varför ska alla kontakter med 4-games ske via kontaktformulär/mail?
-4-games drivs vid sidan av ordinarie arbete och det vore inte praktiskt möjligt att svara på telefonsamtal dagtid i annat än undantagsfall.

Varför kan jag inte boka spel via hemsidan?
-4-games har I dagsläget inte tid och möjlighet att ha en bokningsfunktion på hemsidan. Det tar mycket tid att administrera och ibland är väntetiden på spel så lång att det nästan inte känns lönt att erbjuda bokningar.

När kommer spel X ut?
-Generellt sett så har 4-games inte mer information om spelsläpp än vad som går att hitta på Board Game Geek och hos varje enskild tillverkare. Så kika gärna runt lite själv innan ni kontaktar 4-games för den typen av information.

Kan jag boka ett spel som finns inne och betala det senare?
-I dagsläget finns det ingen möjlighet att boka eller lägga undan spel. Däremot kan du välja betalning via BG/Bankkonto så kan du hämta upp/få paketet skickat när du betalar. Skriv dock ett ordermeddelande att du avser vänta med betalning för annars riskerar du att få mail med påminnelse om ej betald beställning.

I övrigt är allt klart som korvspad eller?